Login

Termeni si conditii

Termeni si conditii de utilizare a serviciilor

Utilizarea serviciilor
O cerere de oferta plasata pe site-ul nostru implica acceptarea termenilor si conditiilor ce vor fi regasite mai jos.
Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de servicii de catre SC Horex Software & Services SRL catre Client. Daca nu acceptati termenii si conditiile prevazute in acest document, nu folositi site-ul si serviciile oferite prin intermediul sau.
Termenii si conditiile generale sunt considerate acceptate de catre client prin efectuarea unei comenzi catre Horex Software & Services SRL si, astfel, prin intrarea in raporturi juridice cu Horex Software & Services SRL in urma confirmarii de catre Horex Software & Services SRL a comenzii, acestea reprezentand contractul de servicii care va guverna relatia contractuala dintre cele doua parti.
In conformitate cu prevederile legale, va informam faptul ca veti pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre Horex Software & Services SRL.

Termeni
Client: Persoana fizica/juridica ce semneaza un contract cu prestatorul;
Prestator: SC Horex Software & Services SRL
Servicii – orice servicii oferite de Horex Software & Services SRL Clientului.
Contract – o intelegere scrisa intre Horex Software & Services SRL si o persoana fizica sau juridica

Serviciile oferite
Serviciile oferite sunt cele regasite in oferta firmei

Tarife (preturi)
Tarifele serviciilor comercializate de Horex Software & Services SRL sunt ori afisate pe horexsoftware.ro, ori comunicate clientului, in functie de serviciile solicitate. Oferta noastra este de cele mai multe ori una particularizata. Tarifele vor fi mentionate in mod clar in cadrul contractului.
Horex Software & Services SRL poate ajusta preturile, dar aceste ajustari vor fi comunicate clientului, clientul avand dreptul sa rezilieze contractul daca nu este de
acord cu modificarile tarifelor.

Modalitatea de plata
Plata prin transfer bancar (ordin de plata)
Plata prin ordin de plata se face doar in baza facturii emise de Horex Software & Services SRL, transmise prin e-mail sau alta modalitatea agreata catre Client.

Suspendarea serviciilor in urma neplatii
Horex Software & Services SRL are dreptul de a suspenda orice serviciu furnizat dupa trecerea unui numar de zile de la data scadentei de plata a serviciilor daca
aceasta nu a fost efectuata. Numarul de zile va fi prevazut in contract.

Dreptul la renuntarea serviciilor
Conditiile de renuntare la servicii sunt mentionate in contract.

Uptime (disponibilitatea serviciului)
Horex Software & Services SRL garanteaza un uptime de 99,9%. In cazul unei indisponibilitati a serviciului la parametrii stabiliti din vina sa, care depaseste 24 ore consecutiv, Horex Software & Services SRL va efectua o reducere Clientului cu un cuantum de 3.3% din valoarea abonamentului lunar, ce va fi trecuta in factura urmatoare.

Backup
Folosirea serviciilor se afla strict in raspunderea clientilor. Optional, Horex Software & Services SRL va poate oferi servicii de backup aditional contra cost, insa va recomanda pastrarea propriilor backup-uri. De asemenea, va rugam sa tineti cont ca backup-urile efectuate nu pot fi verificate in totalitate pentru confirmarea fiecarui fisier sau director. Horex Software & Services SRL nu este raspunzatoare pentru pierderea de fisiere si/sau informatii. Horex Software & Services SRL va poate oferi servicii de backup contra cost, sens in care puteti contacta echipa de vanzari.

Utilizarea serviciilor Horex Software & Services SRL
Serviciile oferite de catre Horex Software & Services SRL vor fi utilizate numai in scopuri licite si morale, orice activitati ce pot fi considerate ilegale sunt strict interzise. Clientul va respecta termenii si conditiile stabilite impreuna cu Horex Software & Services SRL. stipulate in documentele dintre cele doua parti.
Transmiterea de mesaje e-mail in masa, transmiterea de mesaje catre un numar mare de adrese e-mail poate fi realizata utilizand serverele noastre sau prin alte servere pentru promovarea oricarui site gazduit pe serverele noastre, doar in conformitate cu legislatia in vigoare si cu conditiile stabilite impreuna cu Horex Software & Services SRL. Orice sesizare primita in acest sens, va fi trimisa imediat clientului cu scopul de a solutiona problema intre cele doua parti implicate (client si persoana care a transmis sesizarea ), insa Horex Software & Services SRL poate recurge direct la suspendarea sau stergerea serviciului furnizat in functie de amploarea si gravitatea sesizarii.
Anumite servicii furnizate de catre Horex Software & Services SRL sunt folosite si administrate de catre client, iar folosirea acestor servicii este in totalitate responsabilitatea clientului, Horex Software & Services SRL neavand acces sau avand acces limitat la informatiile sau activitatile care se desfasoara si nefiind raspunzatoare pentru nerespectarea prevederilor legale aplicabile ori termenilor si coditiilor stabilite dintre Horex Software & Services SRL si client.
Horex Software & Services SRL se conformeaza prevederilor legale si va da curs oricarei sesizari venind de la persoane prejudiaciate ori institutii/autoritati sau organizatii, sesizari care creaza cel putin o aparenta rezonabila de legalitate.

Folosirea resurselor
Va rugam sa luati in considerare faptul ca serviciile oferite utilizeaza resurse comune, asadar folosirea excesiva a resurselor pentru o perioada indelungata de catre dumneavoastra sau de catre clientii dumneavoastra nu vor fi acceptate. Conturile care dauneaza resurselor noastre vor primi o notificare pentru rezolvarea problemei in termen de 3 zile, atat timp cat pagubele nu sunt serioase. In caz contrar, conturile respective pot fi suspendate pana la rezolvarea situatiei. In cazul in care clientul nu reuseste sa abordeze problemelele care i-au fost notificate in termen de 3 zile de la data notificarii, Horex Software & Services SRL poate, la discretia sa absoluta, sa rezilieze contractul.

Raspunderea Horex Software & Services SRL pentru pierderea sau daunele suferite de dvs.:
Nu vom fi raspunzatori fata de dvs. pentru nicio pierdere sau prejudiciu, fie derivand din raspunderea contractuala ori delictuala (inclusiv neglijenta), care rezulta din sau sunt in legatura cu utilizarea sau imposibilitatea de a folosi site-ul nostru, pierderea profitului, a vanzarilor, a afacerilor sau a veniturilor, intreruperea activitatii, pierderea beneficiilor estimate, pierderea oportunitatii de afaceri sau a reputatiei sau orice pierderi sau daune indirecte sau subsecvente.
Nu aveti dreptul sa introduceti virusi si nu garantam ca site-ul nostru va fi securizat, fara erori sau virusi.
Sunteti responsabil pentru configurarea tehnologiei informatiei, a programelor si platformei de calculator pentru a accesa site-ul nostru. Este recomandat sa utilizati propriul software de protectie impotriva virusilor.
Nu trebuie sa utilizati in mod abuziv serviciile noastre, introducand cu buna stiinta virusi, troieni sau alte materiale care sunt daunatoare din punct de vedere tehnologic. Nu trebuie sa incercati sa obtineti acces neautorizat la site-ul nostru, la serverul pe care este stocat site-ul nostru sau la orice server, computer sau baze de date conectate la site-ul nostru. Nu trebuie sa atacati site-ul nostru printr-un atac DDoS. Prin incalcarea acestor dispozitii ati comite o infractiune. Vom raporta astfel de incalcari autoritatilor competente si vom coopera cu aceste autoritati prin dezvaluirea identitatii catre acestea. In cazul unei astfel de incalcari, dreptul dvs. de a utiliza serviciile noastre va inceta imediat.

Responsabilitatile clientului
Clientul este responsabil pentru mentinerea conditiilor de securitate a numelui de utilizator, parolelor si a altor informatii sensibile. Daca exista orice dubiu in acest sens, clientul trebuie sa modifice sau sa solicite modificarea datelor de autentificare contactand echipa de asistenta. Horex Software & Services SRL nu va fi responsabila pentru daune cauzate de indisponibilitatea temporara a serverelor noastre, oricare ar fi motivul care cauzeaza acest lucru. Aceasta prevedere include si daunele rezultate din deteriorarea sau pierderea datelor.

Reguli cu privire la publicarea de informatii despre compania Horex Software & Services SRL
Pentru publicarea oricarei informatii despre compania Horex Software & Services SRL este nevoie de acordul companiei.

Politica de Confidentialitate
Apreciem interesul fata de serviciile si produsele oferite de firma noastra, site-ul nostru (www.horexsoftware.ro), comunitati online, platforme de servicii si alte servicii detinute si operate de firma. Politica de confidentialitate include informatii despre modul in care colectam, stocam, procesam, transferam si folosim datele care va identifica sau va determina sa va identificati ca persoana fizica (in continuare "informatii personale"). Notiunea de "informatii personale" acopera toate informatiile definite ca date cu caracter personal conform art. 4 (1) GDPR.

Aceasta politica de confidentialitate este conceputa sa se aplice vizitatorilor site-ului nostru, utilizatorilor serviciilor noastre si altor companii si utilizatori. Prin urmare, politica de confidentialitate va furniza diverse informatii care sunt necesare doar in anumite jurisdictii.

1. Cine este operatorul de date al informatiilor dvs. personale?
Notificare GDPR:
Horex Software & Services SRL este operatorul de date in sensul art. 4 (7) GDPR cu privire la toate informatiile personale colectate prin intermediul Serviciilor. Prin urmare, Horex Software & Services SRL este responsabila si controleaza prelucrarea informatiilor personale cu privire la informatiile personale colectate prin intermediul Serviciilor.
Utilizarea informatiilor furnizate de clientii nostri (fiecare "client" si colectiv "clientii nostri") in scopul prelucrarii in numele acestora se limiteaza la scopul furnizarii serviciului pentru care Clientul a angajat Horex Software & Services SRL.
Horex Software & Services SRL recunoaste ca aveti dreptul de a accesa informatiile dvs. personale. Horex Software & Services SRL are sau nu are, in functie de contract, o relatie directa cu persoanele ale caror date personale le prelucreaza in numele clientilor sai. O persoana care doreste sa acceseze sau care doreste sa corecteze, sa modifice sau sa stearga date inexacte trebuie sa directioneze interogarea catre Clientul Horex Software & Services SRL (controlorul de date). Daca vi se solicita sa eliminam datele pe care le procesam pentru Clientul nostru, vom raspunde intr-un interval de timp rezonabil. Putem transfera informatii personale companiilor care ne ajuta sa furnizam Serviciile noastre. Transferurile catre terte parti ulterioare sunt acoperite de contractele de servicii cu clientii nostri.

2. Ce informatii personale colectam?
In contextul prestarii Serviciilor noastre, putem colecta informatii despre dvs. Aceste informatii includ in mod regulat urmatoarele:
• Daca comandati orice Serviciu de la noi sau cereti o oferta (prin intermediul site-urilor noastre sau prin telefon, e-mail sau scrisoare): Numele, numele firmei, adresa firmei, contactul de facturare, adresa de facturare, adresa de email a companiei, informatii din corespondenta noastra cu dvs., informatii despre comanda dvs., cum ar fi informatii despre preturi si servicii, informatii privind defectele sau servicii eronate, feedbackul si reclamatiile dvs., citatele pe care vi le oferim, ID-ul clientului, informatiile privind contul dvs. de client Horex Software & Services SRL, ca detalii ale contului bancar sau informatii de verificare, informatii privind platile restante.
• Daca va inregistrati pe site-ul/site-urile noastre. Numele, numele companiei, adresa firmei, adresa de email a companiei, numarul de telefon al companiei, titlul postului, functia de angajare, industria, interesul dvs. in Horex Software & Services SRL si / sau serviciile sale, precum si alte informatii, daca acestea sunt necesare, clientul fiind informat
• Daca postati pe blogurile sau forumurile noastre. De asemenea, puteti oferi informatii publicate sau afisate (in continuare "postate") in zonele publice ale site-urilor, cum ar fi forumuri sau bloguri (colectiv, "Contributii de utilizator"). Putem colecta oricare dintre Contributiile dvs. de utilizator. Retineti ca nu putem controla actiunile altor utilizatori ai site-ului cu care ati putea alege sa distribuiti Contributiile utilizatorului. Prin urmare, nu putem si nu garantam faptul ca Contributiile dvs. de utilizator nu vor fi vazute de alte persoane.
• Daca ne contactati (prin site-urile noastre sau prin telefon, e-mail sau scrisoare), de ex. pentru o cerere de asistenta. Numele, numele companiei, adresa firmei, adresa de e-mail a companiei, numarul de telefon al companiei si informatiile despre comunicarea noastra cu dvs., interesele dvs. in Horex Software & Services SRL si / sau serviciile sale si orice informatii suplimentare pe care ni le furnizati.
• Daca folositi doar site-urile noastre. Adresa IP, datele browserului, tipul dispozitivului, localizatorii de resurse uniforme (URL), sistemul de operare, preferintele site-ului si informatiile despre utilizarea site-urilor noastre.
• Daca participati la evenimentele noastre, cum ar fi seminariile web si targurile de comert sau daca descarcati hartiile albe: Numele, numele companiei, adresa de e-mail, numarul de telefon, adresa, pozitia / titlul postului, functia de loc de munca, informatii despre eveniment sau descarcare.
• Daca va aflati in campaniile noastre de marketing prin e-mail: numele, numele companiei, adresa de e-mail, numarul de telefon, adresa, pozitia / titlul postului, informatii daca sunteti deja client, informatii despre campania de marketing, in produsele noastre.

3. Cum colectam informatiile dvs.?
Aceste informatii personale sunt colectate in mai multe moduri si pot include:
• Informatii personale pe care ni le furnizati. Cele mai multe dintre informatiile personale pe care le primim ne vin in mod voluntar de la utilizatorii nostri in cursul utilizarii Serviciilor noastre, comunicand cu noi in procesul de achizitionare sau in curs de solicitare a serviciilor noastre, inscriindu-se pentru a participa la un seminar sau pentru a participa la un sondaj, cu noi la expozitii comerciale sau conventii sau alte evenimente din industrie sau care solicita includerea intr-un e-mail sau alta lista de corespondenta sau alte promotii de produse.
Sunteti liber sa alegeti informatiile pe care doriti sa le furnizati sau daca doriti sa ne furnizati orice informatii. Cu toate acestea, anumite informatii, cum ar fi numele, adresa, informatiile de plata si informatiile despre serviciile solicitate, pot fi necesare pentru indeplinirea obligatiilor contractuale. Fara a furniza aceste informatii, nu veti putea sa comandati anumite Servicii sau sa incheiati un contract cu noi.
• Informatii personale colectate prin tehnologie. Pe masura ce utilizati site-urile noastre, este posibil sa colectam informatii pasive prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii de urmarire. Consultati mai jos pentru mai multe informatii.
• Informatii personale pe care le primim de la altii. Este posibil sa primim informatii personale despre utilizatori din baze de date accesibile publicului sau terte parti de la care am achizitionat date, terte parti, cum ar fi site-uri media sociale, agentii de aplicare a legii, furnizori de consultanti si parteneri de consultanta de marketing. De asemenea, putem primi informatii personale, cum ar fi detalii de contact, inclusiv numele, pozitia, telefonul sau adresa de e-mail ale partenerilor si clientilor nostri.

4. De ce si pe ce baza legala colectam si folosim informatiile dvs. personale?
Notificare GDPR:
Motivele pentru utilizarea informatiilor personale pot diferi in functie de scopul colectari In mod regulat, va vom folosi informatiile in urmatoarele scopuri si in urmatoarele motive juridice:
• Noi folosim informatiile dvs. pentru a ne indeplini serviciile contractuale sau inainte de a incheia un contract cu dvs. Daca comandati Servicii de la Horex Software & Services SRL sau daca ne contactati pentru a solicita serviciile noastre, va vom folosi informatiile pentru a va furniza aceste Servicii. Informatiile pe care le folosim includ: informatiile de care avem nevoie pentru a va contacta sau a comunica in alt mod cu dvs.; informatii privind indeplinirea comenzilor, livrarea materialelor sau serviciilor solicitate, intretinerea si instruirea asociate serviciilor noastre; informatii pentru a va gestiona contul, informatii pentru a permite descarcarea sau utilizarea serviciilor si informatii pentru facturare si urmarirea platilor.
• Folosim informatiile dvs. daca utilizarea este justificata de interesele noastre legitime. Utilizarea informatiilor dvs. poate fi, de asemenea, necesara pentru propriile interese de afaceri. De exemplu, este posibil sa folosim unele dintre informatiile dvs. pentru a evalua si a examina performanta afacerii noastre, a crea situatii financiare, a imbunatati serviciile noastre, a furniza publicitate sau pentru a identifica amenintarile potentiale de securitate cibernetica. Putem folosi informatiile dvs. in scopuri de marketing, de exemplu, pentru a va trimite actualizari de produse relevante si / sau pentru a va permite sa contactati direct, sa va calificati si sa gestionati relatia cu clientii, cum ar fi numele, adresa de e-mail sau numarul de telefon. Daca este necesar, ne putem folosi si de informatiile dvs. pentru a ne urmari sau a ne apara impotriva revendicarilor legale.
• Va vom folosi informatiile dupa obtinerea consimtamantului dvs. In unele cazuri, va putem solicita sa ne acordati consimtamantul separat pentru a utiliza informatiile dvs. Sunteti liber/a sa refuzati acordul si negarea nu va avea consecinte negative asupra dvs. De asemenea, sunteti liber sa va retrageti consimtamantul in orice moment cu efect pentru viitor. Daca ne-ati acordat consimtamantul de a utiliza informatiile dvs., il vom folosi numai in scopurile specificate in formularul de consimtamant.
Deseori lucram pe baza consimtamantului sau a altor motive legale in legatura cu campaniile de vanzari si de marketing.
Noi folosim informatiile dvs. pentru a respecta obligatiile legale. Suntem obligati sa pastram anumite informatii din cauza unor cerinte legale, de exemplu, legi fiscale sau comerciale, sau putem fi obligati de catre autoritatile de aplicare a legii sa furnizam informatii personale la cerere.
Nu va folosim informatiile personale pentru a lua decizii individuale automatizate.

5. Cui am putea transmite informatiile dvs. personale?
Dupa cum este necesar, in conformitate cu situatia specifica, vom impartasi informatiile dvs. personale cu urmatoarele parti terte:
• filialele noastre (daca este cazul). Pentru a va sustine eforturile de vanzari si de marketing, precum si in ceea ce priveste performanta Serviciilor, informatiile dvs. personale pot fi dezvaluite afiliatilor nostri.
• Punerea in aplicare a legii, autoritatile de reglementare si alte parti din motive juridice. Terte parti, conform legii sau citatiei, sau daca credem in mod rezonabil ca o astfel de actiune este necesara pentru (a) respectarea legii si a cererilor rezonabile ale autoritatilor de aplicare a legii; (b) sa puna in aplicare cererile noastre legale sau sa protejeze securitatea sau integritatea Serviciilor noastre; si / sau (c) sa exercite sau sa protejeze drepturile, proprietatea sau siguranta personala a ITC, a vizitatorilor nostri sau a altora.
Publicul cand este postat in anumite spatii publice. Retineti ca site-urile noastre va permit sa va conectati si sa interactionati cu ceilalti. Informatiile din profilul dvs. sau informatiile pe care le postati intr-un forum sau pe un blog, inclusiv informatii personale, vor fi disponibile in mod public altor membri ai site-urilor Web in mod implicit cand creati un profil, postati pe un blog sau forum sau interactionati cu altii pe site-urile in grupuri publice si postati continut in spatii publice.

6. Social Media.
Site-urile noastre includ legaturi catre site-uri de socializare, cum ar fi Facebook, LinkedIn sau YouTube, dar nu limitativ la acestea. Aceste site-uri sociale sunt gazduite de o terta parte, iar interactiunile dvs. cu aceste functii sunt reglementate de politica de confidentialitate a companiilor care le furnizeaza.

7. Link-uri catre alte site-uri si servicii.
Serviciile pot contine legaturi catre si de pe site-uri terte, de exemplu, ale partenerilor nostri de afaceri, ale agentilor de publicitate si ale site-urilor media sociale, iar utilizatorii nostri pot posta link-uri catre site-uri terte. Daca urmati un link catre oricare dintre aceste site-uri web, retineti ca aceste site-uri web au propriile politici de confidentialitate si ca nu acceptam nicio responsabilitate sau raspundere pentru politicile lor. Va recomandam cu insistenta sa cititi politicile de confidentialitate si termenii si conditiile de utilizare pentru a intelege cum colecteaza, utilizeaza si impartasesc informatii. Nu suntem responsabili pentru practicile de confidentialitate sau pentru continutul de pe site-urile web ale unor site-uri terte.

8. Cat timp pastram informatiile dvs.?
Notificare GDPR:
Vom pastra informatiile personale atata timp cat este necesar pentru a indeplini scopurile pentru care colectam informatiile personale si in conformitate cu obligatiile noastre legale si interesele legitime de afaceri. In plus, informatiile personale procesate de Horex Software & Services SRL vor fi eliminate in conformitate cu instructiunile administratorului de date aplicabil.

9. Cum protejam informatiile dvs.?
Implementam o varietate de masuri de securitate menite sa mentina siguranta informatiilor personale atunci cand utilizati Serviciile noastre.

10. Ce fel de cookie-uri si alte tehnologii de urmarire folosim?
Prin utilizarea serviciilor noastre sunteti de acord ca putem utiliza tehnologii de urmarire, inclusiv cookie-uri, semnalizatoare web si tehnologii similare (colectiv, "tehnologii de urmarire") in conformitate cu aceasta politica. Aceste tehnologii de urmarire colecteaza informatii despre modul in care utilizati serviciile (de exemplu, paginile pe care le vizualizati, legaturile pe care faceti clic si alte actiuni pe care le faceti asupra serviciilor), informatii despre browserul dvs. si modelele de utilizare online (de exemplu, adresa IP, tipul de browser, limba browserului, paginile de trimitere / iesire si adresele URL, paginile vizualizate, daca ati deschis un e-mail, legaturile pe care ati facut clic etc.) si informatii despre dispozitivele pe care le utilizati pentru a accesa Serviciile. Colectam date de analiza sau folosim instrumente de analiza terta parte, cum ar fi Google Analytics, pentru a ne ajuta sa masuram tendintele de trafic si de utilizare a serviciilor.
• Ce sunt cookie-urile? Cookie-urile sunt bucati de cod care permit personalizarea experientei serviciilor, salvand informatiile dvs., cum ar fi ID-ul utilizatorului si alte preferinte. Un cookie este un fisier de date mic pe care il transferam pe hard disk-ul dispozitivului (cum ar fi computerul sau smartphone-ul) pentru scopuri de evidenta.
• Cum sunt folosite cookie-urile si alte tehnologii de urmarire? Cookie-urile ne ajuta sa intelegem modul in care site-urile noastre sunt utilizate, ajutandu-ne sa analizam tendintele, sa administram site-urile web. Modulele cookie pot, de asemenea, sa va asigure ca marketingul pe care il vedeti online este mai relevant pentru dvs. si interesele dvs. In plus, folosim datele colectate prin intermediul tehnologiilor de urmarire pentru: (a) retine informatiile, astfel incat sa nu fie necesar sa le reintroduceti in timpul vizitei sau la urmatoarea data cand vizitati site-ul (urile); (b) sa furnizeze si sa monitorizeze eficienta serviciilor noastre; (d) sa monitorizeze valorile agregate cum ar fi numarul total de vizitatori, trafic, utilizare; si diagnosticarea sau rezolvarea problemelor tehnologice; si (f) altfel sa planificam si sa imbunatatim Serviciile noastre.
Ce tipuri de cookie-uri sunt folosite de Horex Software & Services SRL? Tipurile de cookie-uri utilizate pe site-ul nostru pot fi, in general, plasate intr-una din urmatoarele categorii: strict necesare; de analiza; functionalitate; publicitate; si media sociala. Puteti afla mai multe despre fiecare dintre categoriile de module cookie din tabelul de mai jos. ◦ Cookies strict necesare. Aceste cookie-uri sunt esentiale pentru ca site-urile noastre sa functioneze. Acestea va permit sa va deplasati pe site-uri web si sa utilizati functiile acestora. Fara aceste cookie-uri, serviciile care sunt necesare pentru a va folosi pe deplin site-urile noastre nu pot fi disponibile, cum ar fi accesarea anumitor zone ale site-urilor Web.
◦ Cookie-uri pentru analize. Acestea ne permit sa recunoastem si sa numaram numarul de vizitatori si sa vedem cum se deplaseaza vizitatorii in jurul Serviciilor atunci cand le utilizeaza. Acest lucru ne ajuta sa imbunatatim modul in care functioneaza serviciile, de exemplu, asigurandu-se ca utilizatorii gasesc cu usurinta ceea ce cauta.
◦ Cookie-uri de functionare. Aceste cookie-uri ne permit sa va recunoastem si sa personalizam site-urile noastre pentru a va oferi functii si continut imbunatatit. De exemplu, aceste module cookie pot fi folosite pentru a va aminti adresa IP, alegerea limbii, selectarea tarii si serviciile solicitate.
◦ Cookie-urile sociale. Pentru a imbunatati experienta dvs. pe internet si pentru a usura partajarea continutului, unele pagini de pe site-urile noastre pot contine instrumente sau aplicatii care sunt conectate la furnizorii de servicii media sociale de la terte parti, cum ar fi Facebook, sau Google. Prin intermediul acestor instrumente sau aplicatii, furnizorul de servicii sociale poate seta propriile module cookie pe dispozitiv. Nu controlam aceste cookie-uri si trebuie sa verificati site-ul web al furnizorului de servicii sociale pentru detalii suplimentare despre modul in care utilizeaza modulele cookie.
Cat timp vor ramane modulele cookie pe dispozitivul dvs. de navigare? Durata de timp in care un modul cookie va ramane pe dispozitivul dvs. de navigare depinde de tipul de cookie "persistent" sau de "sesiune". Cookie-urile pentru sesiuni vor ramane numai pe dispozitiv pana cand nu mai navigati pe site-ul web care a setat modulul cookie. Cookie-urile persistente raman in dispozitivul dvs. de navigare dupa ce ati terminat de navigat un anumit site web, pana cand acestea sunt sterse sau pana la expirarea lor.
• Cookie-uri de catre terte parti. Unele cookie-uri apartin noua si le punem pe dispozitiv. Alte cookie-uri sunt plasate pe dispozitivul dvs. de navigare de catre terte parti cand vizitati site-urile noastre Web. Partile terte care stabilesc cookie-urile de pe site-urile noastre vor oferi un serviciu pentru noi sau o functie a site-ului web, dar nu controlam intotdeauna modul in care se utilizeaza cookie-urile terta parte. Utilizam Google Analytics pentru a va recunoaste si pentru a conecta dispozitivele pe care le utilizati atunci cand vizitati site-urile noastre pe browserul dvs. sau pe dispozitivul mobil. Google Analytics ne permite sa intelegem mai bine modul in care utilizatorii nostri interactioneaza cu serviciile noastre si sa adapteze reclamele si continutul nostru. Pentru informatii despre modul in care Google Analytics colecteaza si proceseaza datele, precum si modul in care puteti controla informatiile trimise la Google, examinati site-ul Google "Cum utilizeaza Google datele atunci cand utilizati site-urile sau aplicatiile partenerilor nostri", care se afla la adresa www.google.com/policies / privacy / parteneri /. Puteti afla despre optiunile de renuntare disponibile in prezent ale Google Analytics, inclusiv Google Analytics Add-On Browser aici https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/.
• Cum puteti gestiona cookie-urile de pe site-urile noastre? Cookie-urile pe care le folosim sunt concepute pentru a va ajuta sa obtineti cele mai multe din Serviciile noastre, dar daca nu doriti sa primiti module cookie, majoritatea browserelor va permit sa modificati setarile cookie-urilor. Retineti ca daca alegeti sa refuzati modulele cookie, este posibil sa nu puteti utiliza functionalitatea completa a Serviciilor. Aceste setari vor fi de obicei gasite in meniul "optiuni" sau "preferinte" din browserul dvs. Pentru a intelege aceste setari, urmatoarele link-uri ar putea fi de ajutor, altfel ar trebui sa utilizati optiunea "Ajutor" in browser-ul dvs. pentru mai multe detalii.
Cookie settings in Internet Explorer http://windows.microsoft.com/en-us/internet-explorer/delete-manage-cookies#ie=ie-11
Cookie settings in Mozilla https://support.mozilla.org/en-US/kb/enable-and-disable-cookies-website-preferences
Cookie settings in Chrome https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=en
Cookie settings in Safari https://support.apple.com/kb/ph17191?locale=en_US
Cookie settings in Opera http://www.opera.com/help/tutorials/

11. Confidentialitatea copiilor.
Nu colectam sau solicitam nicio informatie de la nimeni sub varsta de 16 ani in sau prin intermediul Serviciilor. In cazul in care aflam ca am colectat din greseala informatii personale de la un copil sub 16 ani, vom sterge aceste informatii cat mai repede posibil. Daca credeti ca am putea obtine informatii de la un copil cu varsta sub 16 ani, va rugam sa ne contactati folosind datele de contact de mai jos la sfarsitul acestei politici de confidentialitate.
De la copiii cu varsta sub 16 ani care locuiesc in UE, nu vom procesa informatii personale pe baza unui consimtamant.

12. Ce drepturi si optiuni aveti?
Vrem sa intelegeti drepturile si optiunile privind modul in care va putem folosi informatiile personale. In functie de modul in care utilizati informatiile dvs., aceste drepturi si optiuni pot include urmatoarele:
La cerere, Horex Software & Services SRL va va oferi informatii despre faptul daca detinem informatiile dvs. personale. Puteti accesa, corecta sau solicita stergerea informatiilor dvs. personale, contactandu-ne la adresa protectiadatelor@horexsoftware.ro. Vom raspunde solicitarii dvs. intr-un interval de timp rezonabil.
• Drepturi individuale. Aveti drepturi specifice in conformitate cu legislatia aplicabila in materie de confidentialitate cu privire la informatiile dvs. personale pe care le detinem, inclusiv dreptul de acces si stergerea si dreptul de a impiedica anumite activitati de prelucrare.
 Daca sunteti rezident in Uniunea Europeana, aveti urmatoarele drepturi in ceea ce priveste informatiile personale pe care le detinem:
◦ Dreptul de acces. Dreptul de a obtine accesul la informatiile dvs. personale.
◦ Dreptul la rectificare. Dreptul de a obtine o rectificare a informatiilor dvs. personale fara intarzieri nejustificate atunci cand aceste informatii personale sunt inexacte sau incomplete.
◦ Dreptul de stergere. Dreptul de a obtine stergerea informatiilor dvs. personale fara intarzieri nejustificate in anumite circumstante, cum ar fi cazul in care informatiile personale nu mai sunt necesare in legatura cu scopurile pentru care au fost colectate sau prelucrate.
◦ Dreptul la restrictie. Dreptul de a obtine restrictii asupra prelucrarii efectuate de noi asupra datelor dvs. personale in anumite circumstante, cum ar fi, in cazul in care exactitatea informatiilor personale este contestata de dvs., pentru o perioada de timp care ne permite sa verificam exactitatea acestor informatii personale.
◦ Incredere la portabilitate. Dreptul la portabilitate va permite sa mutati, sa copiati sau sa transferati cu usurinta informatii personale de la o organizatie la alta.

13. Notificari de Securitate
Contacte de securitate si proceduri
Horex Software & Services SRL ia in serios securitatea si ne propunem sa luam masuri imediate pentru a aborda problemele serioase legate de securitate care implica produsele sau serviciile noastre.
Va rugam sa raportati orice vulnerabilitate de securitate suspectata intr-un produs sau serviciu ITC la Echipa de raspuns la securitatea serviciilor software ITC, security@horexsoftware.ro.
Cand trebuie sa contactati echipa de raspuns Horex Software & Services SRL
Ar trebui sa contactati echipa de raspuns in caz de securitate daca:
• Credeti ca este posibil sa existe o vulnerabilitate de securitate intr-un produs sau serviciu Horex Software & Services SRL
• Nu sunteti sigur de modul in care o vulnerabilitate cunoscuta afecteaza un produs sau serviciu Horex Software & Services SRL
• Vreti sa oferiti feedback despre standardele noastre de service si performanta. Daca considerati ca comentariul sau plangerea dvs. nu este tratata intr-o maniera satisfacatoare, contactati managerul de asistenta tehnica, protectiadatelor@horexsoftware.ro
Cand nu contactati echipa de raspuns la securitate Horex Software & Services SRL
Nu trebuie sa contactati echipa de raspuns la securitate daca:
• Aveti nevoie de asistenta tehnica (de exemplu, "Cum configurez un firewall?" Sau "Cum instalez patch-urile din cauza alertelor de securitate?")
• Problema dvs. nu este legata de securitate
In oricare dintre aceste cazuri, va rugam sa contactati asistenta tehnica Horex Software & Services SRL pentru produsul dvs.
Cine citeste e-mailul trimis la adresa security@horexsoftware.ro
Doar membrii echipei tehnice, un grup restrans si atent selectat de angajati, vor avea acces la materiale trimise la adresa security@horexsoftware.ro. Niciun utilizator extern nu se poate abona la aceasta lista.
Ce trebuie sa trimiteti la security@horexsoftware.ro
Va rugam sa furnizati cat mai multe informatii despre sistemul dvs. si problema de anuntat.
Cum raspundem
Emailul trimis la adresa security@horexsoftware.ro este citit si recunoscut cu un raspuns neautomatizat in termen de trei zile lucratoare.
Orice informatie pe care o impartasiti cu noi despre probleme de Securitate, care nu este cunoscuta de public, este pastrata confidentiala in cadrul ITC. Nu este transmisa vreunei terte parti fara permisiunea dvs.

14. Cum ne puteti contacta?
Daca aveti intrebari sau nelamuriri cu privire la politica noastra de confidentialitate sau daca doriti sa va exerciti drepturile, trimiteti un e-mail la protectiadatelor@horexsoftare.ro sau scrieti dupa cum urmeaza:

15. Echipa de conformitate a datelor.
Pentru toate intrebarile legate de activitatile de prelucrare a datelor de la Horex Software & Services SRL, puteti sa contactati echipa noastra pentru respectarea datelor, de la care puteti ajunge la: protectiadatelor@itc.ro.

16. Actualizari privind politica de confidentialitate online.
Putem face din cand in cand modificari ale politicii noastre de confidentialitate. Va rugam sa consultati politicile noastre in mod regulat, deoarece politicile actualizate se vor aplica utilizarii viitoare a serviciilor noastre. In masura in care avem informatiile dvs. de contact, va vom notifica orice modificare importanta a politicii noastre de confidentialitate.

Moderarea continutului publicat pe site-urile gazduite pe resursele companiei Horex Software & Services SRL

Horex Software & Services SRL va primi sesizarile partilor interesate in privinta continutului publicat pe resursele gazduite la adresa moderarecontinut@horexsoftware.ro
Horex Software & Services SRL va confirma primirea sesizarii.
Horex Software & Services SRL va notifica orice client daca vor fi primite sesizari in privinta continutului afisat pe resursele gazduite pe server. Clientul va fi informat in privinta sesizarii si va fi pus in legatura cu expeditorul sesizarii.
Horex Software & Services SRL va informa expeditorul sesizarii despre notificarea clientului si va interactiona cu ambele parti in vederea rezolvarii situatiei sesizate.
Horex Software & Services SRL va informa expeditorul sesizarii despre pagina de web a ANCOM aferenta moderarii continutului publicat pe resursele web.

Acest document a fost actualizat ultima data pe 06 octombrie 2024.